Biljetterna släpps på torsdag!

På torsdag den 21 Oktober släpps biljetterna till nästa års festival! Gissar att de börjar säljas klockan 09.00 som alla andra år så vill ni ha en biljett är det bara att gå upp tidigt och sätta sig i kö vid datorn. ;)

I övrigt så har jag en liten fundering angående nästa års Mellofärg. Som ni med all säkerhet vet så byter de ju färg varje år (07 - Gul, 08 - Grön, 09 - Mörkblå, 10 - Mörkgrön) och när jag var inne på ticnet och kikade nyss så hittade jag den här bilden:



.. ÄR 2011 ÅRS FÄRG GRÅSVART?!?!?!?!?!?!?!? Om detta är fallet så har de gått för långt. Det är för mycket! Det är.. FEL! Mello ska ju vara rosa och glittrigt och ljust och något glatt som lyser upp mörka februari och Mars? Då kan de ju inte ha en färg som mest kan liknas vid stockholmssnö?!?! (Jo, er snö ser ut sådär. Egentligen är den vit. Jag lovar!)

Okej, nu har jag avreagerat mig. Jag hoppas att någon av mina zoolegor skriver ett bättre inlägg lite senare. Men nu vet ni - Mellosläpp 21 Oktober och antagligen ny ful mellofärg.


Kommentarer
Postat av: Annika

Men kanske silver?! :D

2010-10-18 @ 17:21:43
Postat av: Malin

Håller med Annika, klart att det är silver! ;)

2010-10-18 @ 18:12:00
URL: http://refrainrefrain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0