Världens bästa kör!


schlagerzoot hjärtar.

En Eurovision resa hade ju inte blivit fulländad om vi inte fått träffa iallafall ett par ur världens bästa kör!

Jessica trodde att vi var mer ledsna än vad de själva var, eftersom de ändå var så nöjda och stolta över numret. Jag kontrade med att vi minsann också är otroligt stolta och nöjda - så nä. Men som Bergendahl själv sa; Självklart är man ledsen, det är ju naturligt. Men livet går vidare!


Fina Emmalisa och Anna!

Emmalisas blogg finner ni förövrigt här!

Anna och Emmalisa var också väldigt nöjda med sina insatser och vi konstaterade nog allihop att det här kan vi utan tvekan gå rakryggade utifrån, trots att de gick som de gick! Allting i numret gick så bra som bara möjligt, jag har sagt det förut och jag säger det igen; vi är stolta svenskar allihopa!

Kören har gjort ett alldeles strålande jobb, de är så fantastiskt duktiga allihopa!
Och med det har Svenska delegationen left the building. Bra jobbat, allihopa!





Kommentarer
Postat av: Mika

VAD SÖTA NI ÄR! <3 åh jag saknar sönder er!



Kören fårlajf! åh vad bra de var allhiopa!

2010-05-28 @ 19:56:16
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0