Lite random utanför hotellet




Kanske den just nu enda platsen i Världen där du kan höra ungefär 986 olika språk - samtidigt! Ganska faschinernade faktiskt, och jag känner mig löjligt stolt varje gång jag ser en svensk, eller bara en svensk flagga. Hej patriot!

Det är alldeles fullproppat med folk utanför hotellet, STÄNDIGT. Bussarna som kör fram och tillbaka mellan arenan och hotellet avlöser varandra på löpande band. Rätt mycket svenskar faktiskt! Det sprang omkring en hel del människor som det stod Sweden på ryggen på, vi hann nog inte vara där mer än i tio minuter innan vi spottade Christer Björkman.  - Nu känner vi oss som hemma!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag sitter här och ryser och är sådär allmänt asglad för att ni faktiskt är där.

2010-05-27 @ 14:55:54
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0