Vi kan sjunga karaoke året uuuuut!

Jag surfade mig in på CDON.com för att jag skulle kika om det dykt upp något om när Melodifestivalen 2010-dvdn släpps. På det planet hittade jag ingenting... Men något annat mycket roligt hittade jag på:

Melodifestivalen 2010 - KARAOKE!

Bild lånad härifrån.

DVDn släpps enligt CDON den 15 mars, två dagar efter finalen är avklarad i Globen. Det här känns otroligt kul, för SOM vi saknat Karaoken på den officiella DVDn. Nu blir det en helt egen DVD och jag gissar på att Zoot med kompisar garanterat kommer att sjunga med i denna DVD i sommar, och även resten av året ut! UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: Anton D

Eller hur! Hittade den precis på samma sätt som du gjorde, kollade efter den officiella dvd:n på cdon och hittade karaoken. Underbart!



Dock får de sluta upp med att klippa sönder den officiella dvd:n, synd att man inte får se alla sketcher osv. Lite konstigt att hela finalen är på dvd:n men inte deltävlingarna och andra chansen.



Ha det gott!

2010-03-06 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0