Info om DVD!

Vi är många som funderat på vad som hänt den officella Mello DVD'n för 2010. Vi kan nu berätta för er att M&L Records har valt att inte släppa någon DVD iår pga grund av "låga försäljningssiffor." Däremot har dem släppt en karaoke DVD med alla låtar. Det om något känns ju väldigt 2004?
Nu måste vi upp till kamp så vi får våran DVD! Jag uppmanar ALLA som har facebook att joina den HÄR facebook gruppen!
Jag har själv inte sett Göteborgs delfinal eller finalen på TV än och släpper inte M&L DVD'n så känns inte nedladdning långt borta. Jag uppmanar dock er inte att ladda ner eller bryta mot lagen. Frågan är bara vad vi schlagernördar ska göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är lite onödigt... varför inte bara en samling med alla års Melodifestivalen sedan det började sändas på TV? Eller Eurovision Song Contest sedan Sverige gick med? Vore sjukt mycket mer spännande :D

2010-03-23 @ 20:34:07
Postat av: Lina

Ni borde skriva om att SVT beslutat att lägga ned Lilla Melodifestivalen oxå. Sjukt tråkigt för alla barn (och lite tråkigt för mig med)!

2010-03-24 @ 11:06:36
URL: http://linosa.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0