Zoot träffar Jennifer Eskola!

I fredags var jag och Räven på inspelningen av Carolina Gynnings nya program "Dagens Man" som kortfattat går till som så att det är tjugo tjejer som står vid varsin pulp, så kommer det en kille (Dagens man) och berättar lite om sig själv. Så får de trycka på en knapp om de inte är intresserade. Till slut är det två tjejer kvar och killen väljer mellan dessa. Ganska roligt faktiskt! Iallafall, jag och Räven var på två inspelningar och under andra inspelningen så tyckte vi att vi kände igen en av tjejerna från Melodifestivalen 2004. Det var Jennifer Eskola! Minns ni henne? Sjöng "You're the sunshine of my life" i Göteborg 2004.


Fotot är från 2004. Lånad från gylleneskor.se

Jennifer blev väldigt chockad när vi kom fram och visste precis hur numret sett ut och vilken kör hon haft. När jag sa att jag kunde Jenny (numera Velvet) & Deas stämmor i det numret så kunde inte Jennifer säga något annat än "Herregud!" Vi pratade lite om numret och så frågade vi Jennifer hon fortfarande höll på med musik. Och visst gjorde hon det, hon hade jobbat mycket utomlands och nyss kommit hem till Sverige. Hon berättade att hon numera mest sjunger på spanska och att engelska kanske inte riktigt var hennes grej. Hon berättade att numret i Mello blev ganska fel också och ja jennifer, vi håller nog med. Men det är en bra låt som sätter sig! Vi kan den ju fortfarande! ;)




Kommentarer
Postat av: Lina

Vill ni ha en ny snygg design? Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna en. Kolla gärna in!

http://linosa.se/blogg/2009/09/28/vinn-en-bloggdesign/



Mvh,

Lina

2009-09-28 @ 10:59:32
URL: http://linosa.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0