Cirque du Soleil - Saltimbanco, WOW!

I lördags tog jag och min kära mamma tåget upp till Stockholm för att gå och se Cirque du Soleils sjukt framgångsrika (den har spelats i 17, SJUTTON!, år! Jag var alltså inte ens född när den började spelas!) show Saltimbanco i Globen. Jag hade verkligen galet höga förväntningar, och ÄNDÅ blev jag helt tagen! WOW! Det kan vara det bästa jag sett NÅGONSIN! Ni minns väl Cirque's öppningsnummer i ESC? Det var INGENTING mot att se hela Saltimbanco. Det varvades allvarliga, rent av livsfarliga, cirkusnummer med världens charmigaste clown och glada skratt över hela Globen. Det var bara... FANTASTISKT! Får ni någonsin möjlighet att se en av Cirque du Soleils shower live, GÖR DET! Ni kommer inte att ångra er!

...rent av kan ni faktiskt ställa in kosan på Göteborg 4-8 november, då just Saltimbanco besöker Scandinavium. Biljetterna säljs på ticnet, och jag rekomenderar er att sitta på läktaren på sidorna, då har ni full koll på allt som händer på scenen!



p.s. Jag överväger att sno Deas jobb. Hon är ju i Las Vegas och jobbar med Cirques kommande show, som för tillfället går under namnet Viva Elvis!... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0