Sakis Rouvas och svenska körfavoriterna repar!

Idag har ju bland annat Grekland repat sitt nummer inför ESC, och shiiit vad snyggt det är!

Det största "WOW!":et från dagens repetitioner blev för mig Annabelles hårfärg, MY GOOOD! BlondinBelle goes Brownie, so wtf ska jag kalla henne nu?! BlackaBelle är på förslag... hmm. ;)
Hur som helst, ett riktigt snyggt dansant nummer som jag tror kommer att bli grymt, jag älskar texten högst upp på scenkanten. Så sjukt snyggt!
Förutom Anna (som heter Andersson i efternamn) och körkollegan Anna Nilsson så är det även två manliga dansare och ett manligt röststöd som gör Sakis sällskap på scenen. Den ena dansaren tror jag att jag har sett förut, om jag inte är ute och cyklar så dansade han till Elena Paparizou 2005.

Såhär såg det i alla fall ut när repetitionerna genomfördes idag...



Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0