Zooare på vift i E-tuna!

Det är en vecka sen Melodifestivalen avslutades, vi gick in i en kort deprition och suckade lite. Men life goes on! Och nu kommer efterslaget! Signeringarna och köpcentrumsgig! (sen blir det sommarturner och grejor.. woho!) Schlagerzoot har redan varit ute på resande fot, igen!

Denna helgen drog jag, måsen, upp till Sara! Kom precis hem ifrån henne och Eskilstuna där vi fått njuta av akustisk livemusik ifrån Måns Zelmerlöw och fått dansa loss till Alcazarerna!

Måns bjöd på Cara Mia, en låt från hans nya album som jag tror (rätta mig om jag har fel nu ni MZW fans där ute!) hette "Impossible" och självklart Hope&Glory. Om någon vill köpa hans album till mig som en såndär grattis på söndagen present eller nånting så skulle jag bli VÄLDIGT glad! ;-) Då signeringskön var ungefär lika lång som sträckan Stockholm - Jönköping vaktade jag och åsnan första parkett platserna i väntan på Alcazar istället. Sorry!

Om du själv vill se Mums-Måns ,kika in här!






Alcazar körde sitt rutinnummer som vi upplevde förra veckan i Väsby och Tumba (ni vet på söndagen när man var sådär sjukt trött!) innehållande We Keep On Rockin´, Funkytown och Stay The Night. Deras nya skiva heter Disco Defenders, det har ni väl inte missat? Det är sjukt bra! Om ni inte har det och vill liva upp stämningen lite i väntan på våren och ljuset = I N F Ö R S K A F F A!




För att veta var i landet du behöver befinna dig för att se Alcazar, klicka in dig på deras hemsida här!



Kommentarer
Postat av: Mika

Måns är så jävla snygg att man vill dö! Och I <3 Funkytown, ihiii!

2009-03-23 @ 08:37:16
URL: http://schlagerzoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0