Time flies when you're havin fun!

Vet ni vad? Deltävlingarna är nu slut! Vi har sett alla bidragen och det enda som nu återstår för att få finalstartfältet komplett är Andra Chansen. Vad ska man säga? - VAD FORT DET HAR GÅTT! Och framförallt, VILKEN RESA VI HAR HAFT! Alla låtar, alla steg, kläder, kameravinklar, skandaler och löpsedlar. Det är verkligen helt phantastiskt det här spektaklet!

Sist ut från Zoot var GetMika som var på plats i sista delfinalen Malmö nu i helgen. Åsnan och jag hade äran att representera min hemstad och Melodifestivalens första stopp - Göteborg. Vilket känns som ungefär förra helgen, men då var det Leksand varifrån Räven rapporterade.. Nu börjar Globen närma sig med stormsteg och när det väl gäller så kommer hela Schlagerzoot att befinna sig i Stockholm!

Känns så kul, att vi sprider ut oss land och rike runt under deltävlingarna och nu i Globen så mötts vi upp allihopa! Ser verkligen fram emot det! Jag är också sjukt nervös inför hur det kommer gå, vem ska vi skicka till ESC!? .. Ahhh!

Alla definalen är som sagt slut och ihop samlade i denna fantastiskt snygga cd'n som idags släpptes på Statoil och endast Statoil. Grymt snygg är den iår!


Min nya bebis!


Next Stop; Andra Chansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0