Nytt och gammalt blod i Inför ESC!

Idag presenterade SVT panelen i Inför ESC, och vi kan konstaterat att den innehåller både nya och gamla ansikten!

Huvudrollsinnehavare är som vanligt allas vår Christer Björkman. De två som jag faktiskt visste skulle vara med i panelen är Thomas Lundin (som jag hade lite mejlkontakt med i januari om den finska uttagningen, då han avslöjade att han skulle sitta med i panelen i år med) och så fjolårets vinnare, och Zoofavoriten Charlotte Perrelli. De andra tre panelmedlemmarna är aningens med otippade; eller vad säger ni om Marie Serneholt, Petra Nielsen (minns någon ens att hon varit med i Melodifestivalen?) och Christer Lindarw?!

Mina spontana reaktioner över det här är att jag ser fram emot det grymt mycket! Thomas och jag brukar ha ungefär samma åsikt, och jag gillar att han är så pass mycket nörd som han faktiskt är. Dessutom har han ju typ VÄRLDENS sötaste finlandssvenska...
Att Charlotte är med behöver ni knappast vara smarta för att räkna ut att jag hoppar av glädje över. Jag älskar Charlotte, och jag älskar att hon alltid säger rätt ut vad hon tycker om saker och ting. De tidigare år hon varit med i panelen tycker jag att hon varit grym, och det ska bli sjukt kul att se vad hon har för åsikter i år!
Marie Serneholt tror jag säkert kan bli en frisk fläkt i programmet, då jag vet att hon har grymt mycket humor. Micke och jag diskuterade lite innan, och konstaterade att Marie säkerligen är menad för att stå för de "unga" inslagen i programmet. Kul i vilket fall som helst!
Valet av Petra Nielsen har jag dock lite svårare att förstå mig på. Jag menar, varför då? Hon känns faktiskt mest som utfyllnad. Tyvärr.
Och Christer Lindarw, vad kan man säga, jag LÄNGTAR!

Programmet startar måndagen den 20 april, och där efter följer 4 program.
Hola Moscow!



Kommentarer
Postat av: Emma

In med Tobbe också!

Då blire bra! Eller snarare Bättre än Bra!

2009-03-25 @ 20:41:53
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0