Kanske man skulle ge livstecken...

Från mig har det varit dött här ett ganska bra tag. Varför? Mycket att göra. Utan tvekan. Och så har jag fortfarande inte smält helgen. Hände verkligen allt det här på riktigt?
Det är så sjukt alltihopa. För allt vi gjorde blev så jävla lyckat! Hela helgen var ett stort hallelujah moment, och det kunde jag knappast tänka mig att den skulle bli när hela veckan tidigare stavats Motgångar. Men efter natt kommer dag, som man säger...

Okej. Jag babblar. Jag ska också skriva ett väsentligt inlägg här snart. Ska bara genomlida två skoldagar till (kolla Tobbe, vi GÅR faktiskt i skolan!) och försöka samla mig lite till, tänka igenom vad som hänt, sortera tankar och bara njuta av att livet är så jävla bra.

Lovelovelove!


Kommentarer
Postat av: Adele

Bara för att skolan är så dåligt och tråkigt, men tyvärr nödvändigt!



2009-03-18 @ 22:20:28
URL: http://schlagerlicious.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag håller med Adele... ;/

Men vi får uthärda .

Jag saknar er folk, det är mycket svårare att uthärda.

2009-03-19 @ 07:41:02
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Hasse

Brukar kolla in här på er ganska så underhållande blogg och se era fina foton.



Kan väl bara säga kämpa på i skolan, en bra utbildning med goda språkunskaper är mycket värt i livet.

Har ni inte läst Fredrik Strages "Fans" så rekomenderar jag att ni lånar den på biblioteket och läser den mellan lektionerna, eller kanske på era långa resor inom Sverige. Ni kommer att känna igen er i många kapitel ;-)

2009-03-19 @ 08:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0