Träff med Dea Norberg

I foajen till TV-huset träffade jag Dea Norberg. Sprudlande glad som vanligt!

Måns Zelmerlöws manager Helene la upp en bild ifrån Måns rep inför inspelningen av Babben & Co. Man såg hela bandet, och även körsångerskan. Det var då Dea Norberg, och jag bestämde mig på en gång att jag skulle åka in och träffa henne! Det fick dock bli efter mitt musikalrep.

Dea berättade att hon åker till Montreal 8 juni, så nu vet ni när ni ska fälla stora tårar. Precis som vi i Zoot kommer göra. Nu gäller det att ta varje chans man får för att träffa henne, och enligt henne själv ska hon ha en del gigs nu framöver. Inte bara konserten nere i Hoby.

Dea Norberg är verkligen världens underbaraste människa!! Kan inte annat än säga att vi älskar henne.


Kommentarer
Postat av: Måsen

alltså, shit vad vi kommer lipa den 8 juni...!

2009-03-24 @ 22:29:25
Postat av: Mika

Jag lipar ju förhelvete redan nu, så vad kommer vi inte göra när hon åker?! OCH I HOBY!!!!

Lilla Deis!

2009-03-25 @ 05:52:26
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Jennie

Käärlek. <3

Dea <3 ;/ <3

2009-03-25 @ 07:23:01
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0