Ögon som ser schlagerskvaller

En nyupptäckt bloggfavorit för oss Zooare är allas vår Rickard Engfors. Förutom att han har gjort de mest fantastiska kreationer till Melodifestivalen, bidragit med det sjuka och underbara numret Ready for me 2005 så är han numera en hyfsat flitig bloggare - och helt klart värd att hålla koll på i Schlagertider.
Förutom småskvaller runt artisterna surfade jag precis rätt på ett glädjande schlagerbesked (= jag blev så glad att jag började gråta, hoppa hysteriskt på stolen, råkade vibba till folket på msn och höll på att skicka sms till min spanskalärare istället för MåsBonnie): till 100% kommer vi att hitta i alla fall Jessica Marberger i Måns Zelmerlöws team! Eftersom Jessica är med, så kan vi ju bara hoppas att även Dea dyker upp bakom Mums Mums... Såååå fantastiskt roligt!
Vi har diskuterat mycket om Måns skulle ha någon kör, eftersom han ofta brukar köra mycket på bara dans, men nu verkar det alltså som om Månsan (han har fått två smeknamn i bara detta inlägget, jag vill inte veta hur det blir under Mello...) alltså kommer att köra på livekör! Sjukt roligt!

Vet ni? Snart är det bara 21 dagar kvar... I can't wait!

/Getis

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Det där numret kommer vara så sukt snyggt så man mår ju nästan dåligt! ;-D

2009-01-17 @ 00:02:06
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0