Wow, vad annat finns det att säga?

Vilken fantastisk dag det har varit idag, och jag har ingen aning om hur jag ska sammanfatta den! Vi har träffat så mycket folk och frusit ihjäl nästan. Men någonting ska jag väl lyckas få ner?

Vi är otroligt besvikna här på plats i stugan i Leksand, Velvet åkte ut, och faktiskt hade vi (jämfört med de övriga medlemmarna i Zoot) Micke Rickfors som en av favoriterna... Sen att vi inte fick se någon kör vidare till final var ytterst dåligt!

• Velvet hamnade visserligen på en 6:e plats, men verkade inte jättebesviken. Om hon kommer tillbaka? Ja, men antagligen inte nästa år. Iallafall inte i Sverige, och det kan ju betyda en del...

• Molly var sprudlande glad, medans BWO såg rätt besvikna ut...

• Henrik von Z håller fortfarande sitt löfte om en plats för Zoot i Melodifestivalen, men löftet sa aldrig vilket år det skulle inträffa...

• Bobby Ljunggren är otålig och orkar inte vänta på att bussen ska komma, därför frågar man oss om när den kommer. Vi vet allt liksom! Enligt honom...

Just nu står det stilla i mitt huvud vad mer som sas, förutom saker som Petra Mede, Dea och Jessica sa. Dock kommer de i enskilda inlägg under morgondagen, nu slocknar snart ögonen och jag kommer inte kunna skriva någonting. Vi hörs imorrn, då får ni några bilder också! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Magda

Ingen kör gick vidare men jag undrar angående Molly, hade hon då inspelad kör eller stod kören bak i kulissen och sjöng???

Tänkte att ni kanske visste.... ;-P

2009-02-22 @ 10:17:55
Postat av: Mika

Magda: Jag tror faktiskt att Molly hade förinspelad kör, det lät inte liveigt (eller ja, nu sjunger ju vår kära kör så bra så den stundvis låter förinspelad, men ändå!) och jag tror att Tobbe hade skrivit det om så hade varit fallet :)

2009-02-22 @ 10:47:54
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0