Schlagerzoot presenterar: Kidsen!

För att göra er lite bekanta med våra nya småtillskott i Zoot kommer här en liten lista som både Marsvinet och Grodan fått fylla i. Here we go;



Namn: Hannah Schlagergrodan
Smeknamn: Hannah Montana
Bor: i världens bästa stad Stockholm
Född: I november år 2000.

Bästa Melodifestivalminne:
När Carola vann tror jag, 2006.
Första Melodifestivalminne:
När alcazar var med.
Jag vill bli: Jag vet inte..
Min dröm: ?

Favorit..
.. Schlagerlåt: Stay The Night
.. Artist: ALCAZAR!
.. Film: Vet ej?
.. Färg: RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!
.. Godis: Choklad
.. Körsångerska: Dea Norberg

Till sist; hur känner man igen schlagergrodan? Liknar måsen! :)





Namn: Emmy Schlagermarsvin
Smeknamn: Em, EmEm, Memmy
Bor: På samma ställe som Åsnan, dvs "På landet i Södermanland"
Född16 November 1998

Bästa Melodifestivalminne: När Alcazar var med och gick vidare med Stay The Night
Första Melodifestivalminne: När Nanne tävlade med Håll om mig 2005
Jag vill bli:: Artist
Min dröm: Att min klass ska skärpa sig. (Marsvinet går i en väldigt bråkig klass)


.. Schlagerlåt: Det Gör Ont - Lena Philipsson
.. Artist: BWO
.. Film: Bloody Mary
.. Färg: Gröööön
:.. Godis: Lakris
.. Körsångerska: Dea Norberg


Till sist; hur känner man igen schlagergrodan?
Jag är lite knäpp. Och så har jag lockigt hår och massa fräknar. Och ser ut som åsnan ungefär.



Söta fina schlagerbarn! Vi på Zoot är jättetacksamma att ni vill vara med och rapportera lite!



Kommentarer
Postat av: Mika

Man smälter! AAAAW!



Och jag tror jag ska joina klubben och bjuda in kattjävlen James till det här... Eller hette han Måns? ;) HAHA!

2009-02-26 @ 19:56:23
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Adele

hålla med Mika



Vad sööött!! :)

2009-02-26 @ 20:18:18
URL: http://schlagerlicious.blogg.se/
Postat av: Jennie

Söööta folk!

2009-02-26 @ 21:34:39
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: hannah schlagergrodan

Bra gjort

2009-08-01 @ 17:44:59
URL: http://schlagerzoot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0