På Borlänge Station!

Ja, här sitter vi nu påväg mot Leksand. Äntligen! Vi har lite dötid här nu så då passar jag på att blogga litegrann. Tåget går inte förrän vid 9 och vi är framme en halvtimme senare.

En liten fundering, utstrålar vi "schlagerfreaks" någon typ av känsla eller klär vi oss på annorlunda sätt?! Saken är den, på tåget från Sandviken hit till Borlänge så kommer konduktören och ska ta våra biljetter. Hon frågar på en gång om vi ska på Melodifestivalen? Är det så att vi utstrålar någonting, eller var det bara hon som tänkte så långt att vi skulle på Melodifestivalen när hon såg på biljetten att vi skulle till Leksand. Antagligen så är det sista alternativet det rätta svaret, men jag har upplevt tidigare på andra ställen att det är alternativ 1. Kul att leka med tanken.

Nu ska jag stänga ihop datorn för att spara lite batteri, för vi hittar inga uttag här på station. Vi hörs när vi kommit fram till Leksand!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

hahaha, men det var faktiskt samma sak för mig o sara i gbg. Bara när vi gick förbi redan på torsdagen så vrålande en unge i kanske 11 års åldern till oss att "MELODIFESTIVALEN .... SUGER!" xD Tyckte det var hysteriskt kul faktiskt. Sen kom det fram något par i 20 års åldern o frågade om vi visst när det var Melodifestival.. ochvar vi HELT säkra på det..? hahaha!



Mysk o mysko!

2009-02-21 @ 10:54:05
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0