Lite spekulationer inför Andra Chansen

Eftersom Malmö inte blev min stad direkt så blickar jag framåt mot Andra Chansen och försöker mig på lite spekuleringar redan nu. Självklart kommer det mer åsiker och skvaller från Malmö! Imorgon kommer förhoppnings Geten dela med sig av lite skvaller. Nu blickar jag framåt mot Norrköping.

Omgång ett;
Scotts möter Sarah Dawn Finer
Det kommer utan tvekan bli en tuff duell som jag verkligen hoppas och tror att Sarah segrar!

Lili & Susie möter BWO
Även denna duell kommer bli riktigt tajt och spännande. Jag tror dock inte BWO klarar sig till Globen iår utan blir slagna av Lili & Susie.

Lili & Susie mot Sarah Dawn Finer
Här tror jag att Sarah vinner och åker till Globen.

Omgång två;
Amy Diamond - Star Pilots

Alltså, först måste vi ju skratta lite. HAHAHA! Det är i princip samma publik och samma musik. Amy vinner nog dock på sitt kändisskap och för att hon är hon.

Rigo & Topaz Sound feat. Red Fox mot Caroline Af Ugglas
Utan tvekan den mest intressanta duellen. Jag tror att Caroline vinner och möter Amy.

Amy Diamond möter Caroline Af Ugglas
Bara för att jag kände vilket stöd Caroline hade i Göteborg och för att hon faktiskt tog sig till Andra Chansen tror jag att hon slår Amy och får åka till Globen.

Mina tippningar; Sarah Dawn Finer & Caroline Af Ugglas till Globen!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är förjävla bra på det där! ;D

2009-03-08 @ 13:35:35
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0