I Festivaltältet

Nu sitter vi här i Festivalyrans tält! Vi var förbi här och pratade med Camilla om hur man kunde vinna biljetter. Jag kommer vara med i Jeopardy och alla tävlande får tydligen biljetter. Så det verkar ha löst sig för oss.

Efter vi var här så begav vi oss till Apoteket för vi behövde köpa halstabletter åt Marre. På vägen stötte vi på alla dansarna i husdansarna, Tine Matulessy (koreograf) och vi tror det var huskörens Martin Kagemark också som vi såg. Sen begav vi oss tillbaks till Arenan för att lämna halstabletterna, och vi träfffade då även på Velvet och Nathalie Rosenberg.

Sen begav vi oss tillbaka hit för att inte missa Jeopardy, och passar på att blogga lite. Bjuder på några bilder på Schlagerfierade Leksand också:





Vi hörs senare igen!

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag vill ha en sån dalahäst. I mitt rum. Jag kan byta ut min säng mot den. Vore inte det ett bra förslag? :D

2009-02-21 @ 13:03:06
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0