Städerna släpps i morgon!

Schlagerprofilernas twitter gav upp ett litet gallskrik i la casa del Geten i kväll, i morgon släpps nämligen städerna för Melodifestivalen 2010! Med andra ord sitter jag här nu och skakar och gråter om vartannat (herregud, när ska jag lära mig kontrollera mig själv...?!), UNDERBART! Men hey, har ni märkt hur tidigt de är ute i år? Städerna brukar annars släppas i september, och så vitt jag vet är det fortfarande bara augusti...

Städerna det ryktas om är Malmö, Örebro och Göteborg. Själva håller vi en tumme för Sandviken och Karlskrona... I morgon vet vi alltså!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Jag tror fortfarande STENHÅRT på Övik som första delfinal!

2009-08-27 @ 07:30:47
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0