Shady lady

Årets måttstock inför ESC har under hela våren varit Ani Lorak. Gång på gång har bidrag sållats, startfältet har granskats och det enda som har gått att konstatera är att "Det finns ingen Ani Lorak". Hur man menar då? Det finns ingen låt som ger en gåshud vid första lyssningen, som är odödlig, som känns snygg, kanske småsexig och lyxig utan att bli överdriven (och en sån totalflopp som Ukrainas bidrag i år) och som bara totalknäcker en,
Gång på gång har jag frågat mig själv varför inte Ani vann. Hon hade ju utan tvekan en av de bästa låtarna i hela ESC förra året (i konkurens med Hero, Qele Qele och This is my life, om ni frågar mig) och ett av de snyggaste numrerna någonsin. Och jag menar, kolla bara in videon!


Perfekt start på fredagsmorgonen!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Me don't like Ani Lorak... At all!!!!

2009-04-24 @ 11:01:51
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: micaela

Världens bästa :)

2009-04-28 @ 15:09:42
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0