Lite finskt ESC i Idol

Ingen som såg Idol ikväll kan ha undgått Geir Rönning. Geir imponerade inte bara på juryn, han har andra ess i sin bakficka. ESC 2005 kanske inte går till historien som Finlands bästa - men fler än jag måste väl komma ihåg Geir och hans Why? ;)


Enligt våra eminenta källor var Geir en av juryns favoriter. Imponerade på mig gjorde han dock redan i somras. Vi Zooare råkade få lyssna på demoversionen av In a moment like this som sjöngs in av inga mindre än just Geir och Caroline Jönsson. Om någon minns hur mycket jag dissade den i ESC - lika mycket som jag hatar det danska parets version älskar jag Geirs och Carolines!



P.s. Vi tycker också att vi är dåliga på att blogga. Vi skyller på att vi måste sköta vår utbildning...

Kommentarer
Postat av: Damian

Jag faktiskt älskar jättemycket "Why?" men är det rätt för så stora artister att komma och ta Idol plats bort från svenska barnen? :) Skulle bli grymt att höra demo någonsin :)

2010-09-07 @ 23:33:32
URL: http://swedishstereo.blogspot.com/
Postat av: Lena

Jag tyckte att jag kände igen Geir första gången han klev in på audition. Tack för hjälpen med minnet!

2010-10-03 @ 13:09:27
URL: http://lenacarlssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0