Serneholt leder Schlagern?



Enligt ett flertal källor till aftonbladet ska det inatt ha framgått att ingen mindre än Marie Serneholt kommer att leda 2011 års Melodifestival. Dock är ingenting är ännu bekräftat och det framgår inte om hon isådanafall kommer att leda festivalen själv eller om hon kommer ha någon vid sin sida.

Marie är cool. Marie är glitter&glamour och absolut Melodifestival. Som person är Marie perfekt för jobbet! Men kan hon axla att programleda en hel Melodifestival? Mina första riktiga intryck av henne är från hennes första medverkan i Inför Eurovision Song Contest 2009 då jag tyckte hon kändes lite... påklistrad. Medans exempelvis Mika tjoade högt av glädje redan då. Jag måste dock säga att jag tycker att hon förbättrat sig något enormt till årets upplaga av samma program då hon kändes mer äkta, bekväm och riktigt rolig! Så om detta stämmer ska det bli mer än intressant att se hur hon sköter sig som programledare. Vilken TYP av programledare kommer hon bli?

Presskonferens om Programledarna är idag klockan 12.00.
Då får vi veta mer! Hang in there..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0