Jenny Silver hoppas på revansch!

Till Jenny Silver har alla Melodifestivalnördar en relation. Antingen älskade man årets bidrag A Place To Stay, eller så gjorde man det inte.

Jag måste säga att jag tillhörde de som inte gillade henne, alls.
Dessutom trodde jag att hon skulle vara riktigt divig. Men åter igen hade jag fel. För Jenny var genomgo och snäll. Det enda felet på henne var väl att hon var lång. Väldigt lång!



foto: svt.se


Jenny, hur känns det att vara med i Melodifestivalen igen?

Det känns jätteroligt! Eller ja, vi är ju inte där riktigt än. Men jag ser verkligen fram emot det.

Hur känns det att komma till Norrland igen?

Ja, alltså, det känns ju lite konstigt eftersom jag bor i Göteborg. Men jag var ju i Örnsköldsvik sist. Dessutom så har jag släktingar där uppe så jag gillar Norrland. Det blir härligt att komma tillbaka dit.

Släktingar är bra att ha utspridda! Men du, om du skulle jämföra nästa års låt med årets. Finns det några skillnader?

Gud ja, det är stora skillnader. Det här är en upptempo disco/schlagerlåt.

Okej, om du skulle beskriva låten med en färg, vilken skulle det bli?

Ja, då skulle den nog vara lila då.

Trevlig med lila. Med en sådan låt undrar man ju genast, har du tänkt något på framträdandet?
Nej! Eller jo, det är väl klart att man tänkt lite på det, men jag har ingen tydlig idé med det. Det är sånt som kommer efterhand. Vem vet, jag kanske drömmer om det eller något sådant.

Jenny, om du skulle vara en del av Schlagerzoot i form av ett djur. Vad skulle du vara då?

Oj, ett djur... Jag skulle nog vara en panda som bara käkade eucalyptus och sov hela dagarna. Lat men mjuk och snäll.

Tack Jenny för pratstunden. Lycka till!





Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Undra om hon kommer ha nått sexigt på sig i år Jenny Silver, mums...

2010-11-24 @ 10:22:58
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0