Göteborg-nostalgi!


Minutrarna efter att göteborgsbidragens teasers släpptes! Måsen och Åsnan i extas.

Jag tycker faktiskt det känns helt sjukt, för när Alcazar inte gick vidare från Andra Chansen försvann de så himla fort. Tillochmed jag som Alcazar fan har svårt att tänka mig att de verkligen varit med i festivalen iår. Alla de intensiva dagarna i Stockholm är så totalt olika de i de andra deltävlingarna och det är verkligen bara finalfältet som gäller. Hellre att de åkte ut i Andra Chansen än en dålig placering i Globen. Faktiskt.

Jag gissar att Alcazar i framtiden kanske vänder sig till andra länder (kanske ... tyskland frågetecken) för att senare komma tillbaka till Melodifestivalen. Men inte än på några år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0