Alcazar, Eric Gadd & Elin Lanto!

Igår åkte jag och Räven in till Stockholm City för att kolla på Cloettas Summer of Love med bland annat Alcazar & Elin Lanto! Innan vi gick ut till Skeppsbron så stannade vi till i Kungsan för att titta lite på Sara Varga som var DJ till Rebound som uppträdde till småtjejernas stora lycka. Tjejerna började skrika en halvtimme innan Rebound ens kommit in på scen! Helt galet!


Sara Varga in action


Vi hann inte se klart konserten i Kungsan innan vi var tvugna att vandra vidare. Cirka tjugo minuter innan det skulle börja på Skeppsbron var vi på plats längst fram. Evenemanget leddes av Nassim Al Fakir och artisterna kompades av Stockholm Orchestra. Det var väldigt kul att höra poplåtar med riktigt orkester faktiskt! Elin Lanto, Alcazar och Eric Gadd var några av de artisterna som bjöd på några hits och förutom att det var riktigt kallt så var det jättemysigt!









Dessutom uppträdde en klassisk skolad pianist jag pinsamt nog tappat namnet på och en ny pojkgrupp som hette New Street men jag upptäckte att jag missat att fånga pojkarna på bild. De flesta artisterna sjöng/spelae 2/3 låtar var.





Efter konserten väntade vi i kylan på att Alcazarerna skulle behaga att vandra därifrån. Efter ett tag så kom de och det blev kramar och prat en liten stund innan de vandrade vidare.








Det var en helmysig kväll! Alcazarerna lyckas alltid överträffa sig själva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0