Alcazar ska provköra Citroën

I söndags (13 juni) så blev det ett ganska så spontant besök på Citroën Center i Spånga, vi hade på lördagkvällen fått veta att Alcazar skulle uppträda där så då begav vi oss dit, jag och Carro.

När vi klev av pendeltåget så hade himlen öppnat sig, och regnet öste ner... Inte särskilt roligt när vi bara hade ett paraply med oss. Men det avtog och solen tittade fram strax därefter. Strax efter klockan 14 drog Alcazar igång sin spelning!

Alcazar kom gående och inledde med This is the world we live in.



Sedan fortsatte de med ett så sjukt snyggt arrangerat medley av Not a sinner, nor a saint och Alcastar. Så snyggt, och låtarna är lika bra. Dags att dansa blev det då! Alltid lika kul att dansa med i koreografierna!


Foto: Carro

Efter medleyt så avslutade de med Stay the Night, och massa dansande här med varpå Lina utbrister mitt i låten "Snyggt Micke!".


Foto: Carro

Sen var det då dags för signering, och vi ställde oss vid sidan av och väntade en stund och lät alla barnen som ville ha autografer få det först. Sen när det var tomt gick vi fram! Berömde dem för grymt jobb på scen, och Lina var återigen på mig för dansen och tyckte det var så kul att se mig hänga med på alla movesen! Sen kom det några fler barn som de signerade till.



Vi avslutade med att ta kort tillsammans, och sa hej då och kramades lite. De skulle iväg och provköra Citroën-bilar då med, haha. De är ett underbart gäng!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0