Sonja Aldén har gjort det igen!

En artist som ligger Schlagerzoot väldigt varmt om hjärtat är allas vår Sonja Aldén. Sonja har ju tävlat två gånger som artist och tre gånger som låtskrivare åt andra artister i Melodifestivalen och ingen missade väl henne tillsammans med Perrelli och Nanne i förra veckans öppningsnummer?!

Nu är Sonja tillbaka med en ny singel som heter Innan jag släcker lampan. Singeln kommer endast att släppas digitalt och går att höra HÄR!


För mig var det total förälskelse vid första lyssningen. Ingen kan beröra som fantastiska Sonja och efter diverse rysningar kände jag hur tårarna kom... Fantastiska, fina Sonja!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men herregud! Det är är typ det bästa som hänt.... i år. Jag älskar Sonja. Åh! Fredagen är räddad! Repeat.

2010-02-12 @ 17:10:32
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0