Småskvaller från Artisthotellet

- Peter Jöback ser ut som en riktig tomte.
- Tobbe rapporterade att Sibels klänning flög i cockpit till Malmö. Vi har sett lådan. Den var... Vi förstår att den flög i cockpit. Om man säger så.
- Neo går runt med ett konstant léende på läpparna. Dessutom dök han upp överallt!
- Noll Disciplin ser ut som killarna i min klass, ungefär.
- Lovestoned kom med en stor kartong med Lovestoned-tröjor. Jag vill faktiskt ha en...
- Lovestoneds manager är dessutom en riktig sköning. Enligt Aftonbladets löp var det någon som hade blivit mördad, varpå jag kläcker ur mig "Men vafan Emma! Vad har jag sagt om att mörda folk? Allt är Emmas fel!" varpå han svarar "Jaa, allt är Emmas fel!" Emma: "Jamen, jag blev ju mördad på Expressens framsida! Vad är det här?!". Emma kände sig extremt mobbad.
- Sibels låtskrivare, Mikaela Stenström, är även hon riktigt schyst. Vi snackade om vad vi gjorde där och vilka låtar vi gillade. Hon hoppades säkerligen på att vi skulle säga Sibel. Det gjorde vi inte (även om jag älskar låten).
- Pernilla Wahlgren är riktigt kort. Och sjukt söt. Men det är väl inga nyheter.


Era schlagerspanare i Malmö. Framför en Delicatoreklam, såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0