Schlagergeten lägger fokus på Malmö

Dags för sista deltävlingsveckan och dags för Geten att sköta livebevakningen! Ni anar inte hur taggad jag är! Dessa tre veckor har varit en enda stor uppladdning inför Malmö för mig och äntligen är det dags! Hur laddar man då upp? Jag har varit på spa och badat bubbelpool, ångbastat och simmat. Lyxigt värre. Nu laddar jag med mängder av schlager och halstabletter. Jag tror hundraprocentigt att min förkyldning kommer att försvinna om jag bara är snäll mot min kropp. Ni håller väl tummarna, va?

Vad har jag för förväntningar på Malmö? Jag har lite idéer. Publicerar alla i en lista senare. Galenskaper är självklart ett måste. Glitter. Glamour. Schlager, mängder av schlager! Allt kommer att dyka upp här, precis som vanligt!

Nu - mot högarna av kläder som ska ner i resväskan. Imorgon ska den släpas upp på tåget (tro det eller ej, här i söder går faktiskt tågen!) mot Malmö Central!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0