Getens must do's i Malmö!

Så har Geten packat färdigt (nåja, nästan i alla fall), övertygat mig själv om att jag inte är det minsta förkyld och funderat på sin "must do's i Malmö"-lista! Så; exklusivt för er - det här SKA inträffa under Malmöveckan!

Geten ska;
- försöka intervjua så gott som alla artister
- reta gallfeber på Tobbe Ek (fast... det gör jag nog mest hela tiden ändå)
- sjunga Jag vill om du vågar utanför Malmö Arena
- ta en bild med Rickard Engfors där vi gör "Engforsminen" (min favoritmin!)
- vlogga från Joels fönster med Emma
- vlogga konstiga saker från Malmö
- föreviga mig på bild med SnyggLars (visst har ni saknat honom i bloggen?! Det har i alla fall jag!)
- dansa La Voix
- ta schlagertempen på Malmö
- bli av med ALLA visitkort
- rapportera till P4 Blekinge (som ni ska lyssna på)
- skaffa mängder av nya internskämt
- blogga ALLT som kan tänkas vara minsta intressant!

Låter det som en vettig lista? BRA! Då packar jag färdigt, ställer klockan och imorgon tar jag tåget mot Malmö! Följ med ni också - här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0