De 8 bidragen är nu klara...

Alcazar - WOOOOOOW!!!!  De är bäst, så är det... Så sjuuuuukt grymma!

Johannes Bah Kuhnke - Bara så allmänt tråkig... Hur fick han vara med? MEN NÄRBILDEN PÅ MARBERGER!!! Man dör!

Elin Lanto - GRYM! Men låten var inte lika bra som Money... Andra Chansen hoppas jag ändå på!

Erik Linder - Fiiint var det, och det lät inte lika illa som det brukar med Erik.

Getty Domein - Bra låt, men trist ändå... Hans blick var tom och gav ingen känsla!

Timoteij - De var bra, jag gillar det. Andra Chansen hoppas jag!

Darin - Jag gillar inte honom... Men låten var okej ändå!

Crucified Barbara - JAG ÄLSKAR DET!!!! Sjukt grymt!!! Nu hoppas vi på final...



Nyss lekte Christine Eric Saade också, SJUKT KUL!!!! Deras skämt är grymma den här veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0