Melodifestivalens Årskrönika på tisdag!

ÄNTLIGEN! Jag älskar verkligen Melodifestivalens årskrönikor (jag vet inte hur många gånger jag har sett förra årets, Stockholm - Belgrad t/r. Senast såg jag och Åsnan den i tisdags...) och på tisdag är det dags igen! Klockan 20:00 på SVT1 visas alltså årskrönikan! MISSA INTE!

"Höjdpunkterna från årets Melodifestival med unika backstage-bilder från hela säsongen. Det var mezzosopranen Malena Ernman som vann den svenska Melodifestivalen i våras och fick representera Sverige i Moskva under Eurovision Song Contest 2009 med bidraget "La Voix". Efter Moskva följde en lång sommarturné, där Malena mötte en ny publik och nya erfarenheter."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0