Linda Bengtzing som vi INTE är vana att se henne!


Wow! Har ni sett och hört Linda Bengtzings nya låt "Not that kinda girl" som hon sjunger tillsammans med den holländska sångerskan Kim-Lian? Detta är inte alls som vi är vana att se Linda! Jag är lite i chock måste jag säga.

Det är naket, det är extremt mycket färger och löshår och det är på ENGELSKA! Dessutom är det riktigt riktigt bra!

Detta är dessutom det första vi hör från Linda efter hennes dotter Veras födsel i början på Juni men nu är hon tillbaka men något riktigt riktigt annorlunda! För riktigt inbitna schlagernördar kan jag berätta att Kim-Lian var en av två programledare för JESC när galan hölls i Nederländerna 2007.

Kolla och lyssna på låten här nedan, vad tycker ni? Gillar ni Lindas nya stil som tuff tjej?

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag.älskar.det!

2009-10-07 @ 18:18:28
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Emma

JAG ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DET!

2009-10-07 @ 18:28:56
URL: http://metrobloggen.se/emmabergstrom
Postat av: Malin

Oj, jag vet knappt om jag fattat att det var Linda om jag inte vetat det, haha! Men bra är det!

2009-10-07 @ 18:50:59
Postat av: PeterDeluxe

Skrev just det i en annan blogg att Linda har antagligen varit i Rikard Engfors gadrob hehe =)

2009-10-07 @ 19:14:36
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: Josefine

Bäst!

2009-10-08 @ 18:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0