Filmer från Berwaldhallen!

Jag filmade lite i Berwaldhallen i lördags, och here it goes! One night only med Charlotte (inte så långt klipp, som ni ser i slutet så skakar kameran. Jag grät så mycket att jag inte klarade av att filma. Jag har förbjudit Charlotte att sjunga den låten igen...), Min plats på jorden med Malena (MÄKTIGT!) och så världens bästa Take me to your Hero med Charlotte. Det sista klippet är utan tvekan roligast, då Micke, Carro, Emma & Lollo dagen innan bett Charlotte sjunga slutet av Take me på svenska. Så precis när bytet kommer så pekar hon ut oss och vi alla gastar för fulla halsar! HELT UNDERBART! Och ja, det är jag som tjuter "IIIIIH!" i början... ;)



Dessutom, jag klickade mig in på Charlottes blogg imorse och såg DET HÄR. Åh, söta fina Charlotte! Jag tror vi satt och bölade allihopa till sist. Och jag kan ge en liten förklaring till att det är ett regnmoln på ett av glasen - det regnar ALLTID när vi ser Charlotte!



Kommentarer
Postat av: Hola

Tack för dom tre filmklippen. Riktigt roligt att se hur konserten ter sig från "andar sidan. Otaliga är det gånger jag sett Berglunds ryggtavla viftande med pinnen. Det heter väl säkert något finnare än pinne, vad vet jag? Nu ser man ju honom riktigt bra, dessutom är det kul att se Gardemar som är grymt bra vid sitt keyboard och Ulrika Jansson som är känd från Melodifestivalen. Kommer ni ihåg vilket år det var hon var med i Melodifestvalen? Om inte fick ni något att fundera över ;-)

2009-10-30 @ 18:35:19
URL: http://hola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0