Melodifestivalens 29'e bidrag klart!

Idag blev det klart vilken låt som vann Webbjokern och då får en plats i festivalen nästa år. Vinnare blev MiSt med låten Come and get me now skriven av Mia Terngård (T&M) samt Stefan Lebert (M)

Mia bor numera i Thailand med sin familj men kommer alltså att få vänja sig vid sveriges något kallare klimat i vinter.

Jag lyssnade  på den här låten för någon vecka sedan och tyckte inte då att det var något speciellt bra alls och ska jag vara ärlig så tror jag inte att webbjokern har några större chanser i festivalen sen. Det är dock väldigt kul med någon som aldrig tidigare varit med i festivalen eller liknande program lite. Jag tror dock att Marie Lindberg fenomenet endast funkar en gång och då med just Marie Lindberg.

Lyssna på låten här tills SVT tar bort den. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0