Första tankarna kring programledarna.

Jag gillar verkligen kombinationen av en komiker och en artist! Dolph Lundgren kan jag egentligen inte uttala mig om för jag vet helt ärligt inte vem han är. Måns Zelmerlöw spekulerade vi lite i igår om han inte var en potentiell programledare, och se så rätt vi fick! Christine Meltzer är ju underbar! Fantastiskt rolig och folkkär. Jag tror stenhårt på det här konceptet. Med både kvinnliga och manliga programledare, ingen behöver axla hela rollen själv och senast vi hade endast en manlig programledare kunde det uppfattas som kanske lite tråkigt, och när vi körde bara kvinnliga (Petra.. Lena..) tyckte folket att det var "too much" och alldeles för överdrivet. Så lilla landet lagom lär bli belåtna!

Måns har tidigare lett mini-versionen av Melodifestivalen och lär väl vara redo för the real thing nu va? Christine var lite oväntad i Schlagersammanhang men en person som på presskonferensen säger "Jag älskar Schlager, jag är en riktig SchlagerNÖRD!" älskar jag också, så varmt välkommen till Schlagercirkusen Christine! Dolph hade tydligen inte sett en Melodifestival på 26 år vilket kan vara en lite suspekt merit för att bli programledare för hela tjofräset. Men samtidigt tillade han att "det skall bli en ära!" Så, ja. We like it!

Snyggt, klyschigt och KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0