Att vara eller inte vara - Programledare.

Åh, vad jag hoppas att 2010 års programledare är bra! Hittills har ju ingen specifikt artist fått någon i Schlagerzoot att slå kullerbyttor ännu så programledaren känns på något sätt ovanligt viktig iår! Dessutom - att ta över efter Petra Mede. Jag fullkomligt ÄLSKAR Petra så det kan bli delade känslor vid morgondagens programledarsläpp. Vilka kan det bli nu då? Well, det är de som är det roligaste. Vi har absolut ingen aning whatsoever!

Jag har sen 2004 haft en vision av att se Peter Settman som programledare för alla städer samt en ny kvinnlig programledare vid sin sida för varje deltävling. Sen vill jag se Andreas Lundstedt som programledare någon gång också - eller varför inte hela Alcazar? Här snackar vi faktiskt folk som tar tävlingen på allvar - är sjukt roliga och som kan bidra med både glitter och glamour. Perfekt. Eller Måns Zelmerlöw kanske? SDF? Malena? Finns många bra människor som skulle kunna leda festivalen.. Varför sitter inte vi i ledningen för?

Jag gissar och tror att det kommer bli flera stycken 2010. Däremot tror jag inte att det kommer bli liksom 2005 med ungefär halva Sverige som programledare. Det blir lite för stökigt (sen kändes hela grejen som att de bara ville köra på konceptet och skulle genomföra det vilka människor som än kunde tänkas leda en deltävling)

Schlagerzoot ställer gärna upp som programledare. Vi är fyra. Vi kan vara i Green Room! En i varje deltävling. Perfekt!

Nej, skämt o sido. Imorgon kommer Räven befinna sig på plats vid avslöjandet och presskonferensen! Vi hörs imorgon.


petra och jag på donken i göteborg första melloveckan,
maha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0