Big Time Party..

Jag surfade runt lite på youtube och hittade det där (mycket märkligt va? ;)) och man kan ju inte annat än älska detta? Jag minns att jag var livrädd för Hanna, Lina och dansarna bakom. Men så var jag endast tio år när de tävlade med detta. 



Något roligt jag kom på nu är att alla i numret utom Hanna kan kopplas till årets festival! Lina är ju ganska uppenbar eftersom hon tävlade med Alcazar. Sen är det Shirley Clamp, Jenny "Velvet" Petersson, Malin Nilsson och Jessica Marberger som körar bakom systrarna. Shirley och Jenny tävlade ju även dem i årets festival och Shirley var ju dessutom fantastisk som kommentator i ESC! Jessica var en del av huskören och körade också bakom Malena i Moskva och Malin Nilsson körade även hon bakom Malena i moskva!

.. snacka om att schlagersverige är litet? 




Kommentarer
Postat av: Bonnie

Jag var livrädd för LINA! hahahahaaha! Sjukt. Skräckblandad förtjusning.. !

2009-05-25 @ 13:33:27
Postat av: Jessica

Systrarna Hedlund! <3 Gillar låten.

2009-05-25 @ 20:11:58
Postat av: bitte

Hej hej vill tipsa dig om en tävling jag har,

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr.



Ett annat förslag jag har är om vi kan prenumerera på varandra på bloglovin. Bra sätt att synas mer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0