Den som väntat på något gott.. !

Ah! Efterfest, efterfest, efterfest!

Jag fullkomligt älskar det!  Har röjt på dansgolvet i flera timmar nu, landade precis vid datorn nu 04.35. En del härliga bilder utlovas så fort min kamera får en sladd i sig. Efterfesten i korthet? Well, Malena var bland dom första som drog. I början av kvällen syntes en massa sköna artister dansa loss på vip-scenen. Petra Mede som uttalat sig om att festa till det rejält nu när hela tjotaballongen är över höll sitt ord, dock försvann hon efter bara några få timmar. Men snygg som som bara fän var hon!  Den som dansade loss allra mest var nog glammiga Lina Hedlund, dock med viss konkurrans från Anna Morou.. Fast jag vet inte om man kan kalla det Anna sysslade med för dans.. Att ligga och åma sig över någon på golvet? Jag vet inte. Lina hade klass however. Haha! Härliga människor..  Sista timmen var det nog fän jag själv och en kompis, och såklart Lina då, som hade mest energi kvar på golvet.. 

Nej..  Mer när bilderna kommer! Jag ska faktiskt vara på plats i Väsby om cirkus 7 timmar på Alcazar signering. Kom dit vettja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blev ni inbjudna till efterfesten ?

2009-03-15 @ 11:24:43
Postat av: sara

vill höra mer om petra mede :)!!

2009-03-15 @ 14:58:57
Postat av: Emma

Hur kom du in på efterfesten Bonnie, med vem:)???

Jag vill ju med det;) hehe

Måste lägga upp bilder sen, lova!!!

Kul att träffa dig iaf!

Kram

2009-03-15 @ 16:19:00
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0