Tidig hemfärd ifrån Gbg..

Tidigt definerat med tidigt på morgonen då menat. Jag har precis kommit tillbaka ifrån Göteborg och sitter nu i skolan. Har knappt sovit någonting alls, konstigt nog är jag inte alls trött! Känner mig kanske något ofräsch efter en hel dag/natt dock.. haha. Så fort jag kommer hem ska jag ladda in lite bilder ifrån gårdagens konsert på Liseberg - Markoooooolio, med världens härligaste Jessica Marberger på kör!

Det var ett helt fantastiskt drag i Göteborg trots det dåliga vädret. Helt underbart! Kanske därför min energinivå fortfarande är relativt hög..  Markoolio är en riktig entertainer! och Jessica är ju verkligen en av sveriges största stjärnor utan dess like! Sån energi, scennärvaro och inte minst - personlighet den människan har! Ah!

Nu; danslektion, laaaater!




Kommentarer
Postat av: Mikael

Jag tycker det är helt galet kul att se henne på scen!! :D Sen blir det roligt när man vet att hon är galet blyg, vilket hon själv påpekar... Så ser man henne på scen, det synkar inte xD hahaha :)



Jessica Marberger <3

2009-06-10 @ 13:30:06
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0