Det är nu bevisat..

Magnus fick lämna körslaget ikväll, men flaggan i topp måste jag säga. Hanna gick helt värdigt vidare till final! Och Erik Segerstedt... Ja, vad ska vi säga. Det är som vi sagt hela tiden, Erik kan ställa sig på scenen och sjunga "bä bä vita lamm" och gå till final iallafall, vilket vi nu fått väldigt bevisat för oss. Personligen tycker jag att både Hanna och Magnus var bättre än Erik ikväll... 

Sen måste vi jag ge en eloge till Hannas kör som lekte Hair-musikal! Det var grymt bra!

Körslaget final nästa vecka: Team Hanna Vs. Team Erik. Vem hejar du på?


Kommentarer
Postat av: A-K

Bollnäs så klart!

2009-01-24 @ 21:43:27
Postat av: Mikael

Erik var bättre än både Hanna och Magnus ikväll, tycker jag ;) Det var helt rätt att Magnus åkte!



Nästa vecka hejar jag på Team Hanna, men tror att Team Erik vinner för de får till låtarna bättre och det blir mer power i deras. :P

2009-01-24 @ 22:15:19
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Tycker du på allvar att T: Erik är bra? Men.. nej!? xD

2009-01-24 @ 22:21:44
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0