Charlotte Perrelli delar ut sångfågeln!

För några veckor sedan var jag och såg Charlotte Perrelli när Krauta invigdes i Eskilstuna. Andledningen till att jag inte bloggat om det är för att det kom så tätt inpå Göteborgsveckan att det helt enkelt rann ut i sanden till slut.

Men, nu har iallafall youtube samarbetat med mig och jag har fått upp två videoklipp jag tänkte bjuda er på. På det första sjunger Charlotte Dolly Partons gamla hit "Nine to Five" och jag tycker verkligen att hon gör låten grymt bra!



I det andra klippet snackar Charlotte lite om ESC och att det inte gick så himla bra. Och det är så sjukt härligt att höra henne prata om ESC och höra att hon har sådan distans till det hela.



Jag passade på att prata lite med Charlotte om årets festival också och hon berättade för mig att hon nu var bokad till finalen för att dela ut Sångfågeln. Härligt att höra! Jag tycker dock att hon ska köra Hero i balladtappning också. Jag är dock säker på att de kommer köra på som tidigare år med att någon annan artist får göra tolkningar av fjolårets vinnare.

Men vi lär som sagt iallafall få se Charlotte i Globen!

Självklart tog även jag och C en bild innan hon var tvungen att springa iväg då hennes söner Angelo och Alessio gjorde rackartyg.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Varför inte..

http://www.youtube.com/watch?v=ayqFLTbXD9M



;)

2009-02-19 @ 16:15:22
Postat av: Mika

JAG SAAAAAAAAAKNAR HENNE!!!!

2009-02-19 @ 17:34:39
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0