Och så var det bara en kvar..

Det ryktas om att självaste Peter Jöback är joker numero tre! Det är "källor" som uttalat sig medan Björkman himself är mucho hemlighetsfull. Det ska vara Fredrik Kempe som skrivit en "typisk Jöback ballad" som ska vara en riktig "vinnarlåt". Det säger ju i sig inte så mycket. Hade Fredrik skrivit Bä Bä Vita Lamm till festivalen så hade det också varit en vinnarlåt. Fredriks låtar blir per automatik vinnarlåtar.



Foto: peterjoback.com

Jag tror dock att detta är helt sant. Jöback blir näste joker. Det verkar väldigt väldigt troligt. Och det är ju mindre sensation om man får vara lite rolig.

Något jag kan garantera er alla, oavsett vem som skrivit låten, är att låten kommer vara betydligt bättre än den Jöback ställde upp med för 20 år sedan..

 


Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

Om han ska vara med igen så får han väldigt hjärna ta på sig den lila kostymen det kommer blir en sensation ;)

2009-12-02 @ 15:44:54
URL: http://peterdeuluxe.blogg.se/
Postat av: Linda

Superduktiga jokrar, men som startfältet ser ut so far känner jag att det saknas en extremt viktig melodifestivalingrediens - GLAMOUR!!! Och fjärde jokern blir väl ett dansband... Snälla SVT, jokra in en Lena Ph i glitterfodral, en Christer Lindarw i en fjäderboa eller ett Alcazar med en popkaramell. All heder åt artister med credabilitet men nu vill jag se SHOW! ;)

2009-12-02 @ 19:24:38
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0