Programledaren avslöjas imorgon!

Krisen vi kunde läsa om i aftonbladet igår var tydligen inte så jätteallvarlig. Imorgon avslöjar nämligen SVT vem som är programledare för hela balunset nästa år.

Det har pratats endel om att SVT vill köra på humorspåret och ha en komiker som programledare. Jag förstår dock inte alls varför. Min dröm skulle vara att köra samma koncept som de körde 2003 fast med Peter Settman. Alltså att Peter varje deltävling har sällskap av en svensk sångerska och självklart skulle då Charlotte göra Peter sällskap i finalen.

.. det har dock sagts att Robin Pålsson varit aktuell för programledarrollen. Jag vet dock inte riktigt vad jag tycker om det. Visst kan Robin till viss del vara rolig. Men att se honom i festivalen i SEX veckor vet jag inte om det skulle vara så roligt..

Imorgon klockan elva får vi iallafall veta vem det vi får dras med nästa år. Självklart kommer vi hålla er uppdaterade!

Källa; Gylleneskor

/ schlageråsnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0