Här är startfältet 2009!

Så var det släppt!
Dock är det här inte startordningen, utan bidragen är publicerade i bokstavsordning.

DELTÄVLING 1 - GÖTEBORG 7/2

 Disconnect Me, MARIE SERNEHOLT

 Jag tror på oss, SCOTTS

 Med hjärtat fyllt av ljus, SHIRLEY CLAMP

 Snälla, snälla, CAROLINE AF UGGLAS

 Stay The Night, ALCAZAR

 Tick Tock, NINA SÖDERQUIST

 Welcome To My Life, JONATHAN FAGERLUND

  You're My World, EMILIA           


 

DELTÄVLING 2 - SKELLEFTEÅ 14/2

 1000 Miles, H.E.A.T

 Hope & Glory, MÅNS ZELMERLÖW

 Jag ska slåss i dina kvarter!, LASSE LINDH OCH BANDET

 It's My Life, AMY DIAMOND

 Kärlekssång från mig, MARKOOLIO

 Never Been Here Before, JENNIFER BROWN   

 Show Me Heaven, LILI & SUSIE

 What If, COOKIES 'N' BEANS        


 

DELTÄVLING 3 - LEKSAND 21/2 

  Alla, SOFIA

 Du vinner över mig!, MIKAEL RICKFORS

 Här för mig själv, MAJA GULLSTRAND

 I Got U, RIGO & THE TOPAZ SOUND feat RED FOX

JOKER (meddelas senare)

 Så vill stjärnorna, MOLLY SANDÉN

 The Queen, VELVET

 You're Not Alone, BWO         

   

DELTÄVLING 4 - MALMÖ 28/2 

 Du är älskad där du går, SUSANNE ALFVENGREN

 Esta noche, NEXT 3

 Higher, ARTIST EJ KLAR

 Killing Me Tenderly, ANNA SAHLENE & MARIA HAUKAAS STORENG

 La voix, MALENA ERNMAN

 Love Love Love, AGNES

 Moving on, SARAH DAWN FINER  

 Sweet kissin' in the moonlight, THORLEIFS



Källa: Gylleneskor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0