"Vi är stolta Svenskar ändå!"


Oslo är en konstig stad. Det går inga nattbussar här, så tyvärr kan jag inte ge några rapporter om vad som hände efter semin nu eftersom vi var tvugna att ta sista bussen hem här.


Anna och den svenska delegationen gjorde verkligen ett FANTASTISKT jobb och jublet när Sverige körde, eller ens var i bild i pausen - wow. Påväg ut från Telenor Arena suckade vissa "Stackars svenska flicka" när vi gick förbi med våra Sverigeflaggor.

På väg till bussen pratar jag och Cath om semin och jag säger, lite lagom högt sådär, att vi är minsann stolta svenskar ändå! Och får SVAR från både höger, vänster, bak och fram! "JA! Det är vi!"

Så, Anna och ni andra - ni är fantastiska - och vi är stolta!

.. det hela slutar med att svenskarna går omkring och hojtar "iiiinget konstigt aaaallls!"


Kommentarer
Postat av: Mika

Men sluta, nu började jag ju gråta!

2010-05-28 @ 00:44:39
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0