My Camp Rock Audition!


Fina Annamia!

Mitt Svenska Hjärta bultade lite extra hårt när jag fick reda på att det vankades My Camp Rock Audition här i Oslo! På något sätt har det faktiskt känns lite ensamt och tomt sen Svenska delegationen reste igår. Men det kändes genast mycket bättre när Annamia och gänget dök upp här! Woho! Ett bekant ansikte! TJOHO!

Bortsätt från att Annamia är otroligt trevlig och härlig människa (och att jag tyckte det var fantastiskt att kunna prata svenska och få svenska svar tillbaka - förstå vad någon säger! Jag är totalt värdelös på norska!) så måste hon vara världens proffsigaste konfrensier! Utan tvekan!


Theresa Perrelli, Björn Johan Muri (från MGP 2010) och Maria Haukaas Storeng!


Björn Johan kom fyra i Melodi Grand Prix i år med låten 'Yes Man' och har sålt dubbel platina!

Fem av tjugo norska barn gick vidare i castingen till My Camp Rock, Maria Haukaas Storeng och Theresa Perrelli utgjorde juryn och bestämde vilka fem som skulle gå vidare.

Det hela sänds någongång i Augusti. Nu drar turnén vidare till Danmark!


Kommentarer
Postat av: Mika

Nääämeen - THERESA! Hon var ju kör/dans på Carolas sommarturné 2006. kul!

2010-05-29 @ 16:04:56
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0