MGP-tjofräs i "Byporten"




Stundvis, och i vissa vinklar, är den här människan otroligt lik Malena Ernman!

Venke Knutson har jag tydligen hört låtar med utan att veta att det är Venke Knutson! Nu vet jag det, och jag har redan spotifyat in mig för att få höra mer från henne. Lite mer norsk kultur med mig hem!




Alltid lika strålande Maria Haukaas Storeng bjöd på Extra Mile, Make my day och Hold on be strong. Det slog mig att det är nog första gången jag hör Maria, verkligen, prata norska.. iallafall live. Hon var precis lika bra på norska som på svenska!

Maria och hennes management har erbjudit sina fans lite management jobb och idag fick jag hjälpa till att dela ut lappar om Marias realisefest! Viktig brud 2010! Eh, ja.. Eller något!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan, hoppas du har det bra måsen;)! Undrar en sak som stör mig, varför står det i tidningen SLA att tex norges bidrag diskvalificerat? Det är några mer också, jag och Sofie fattar inte:S



Ha det bäst! //Malin

2010-05-29 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0