Releasefest med Salem Al Fakir!



Runt fyra tiden idag entrade Salem Al Fakir en fullkomligt fullproppad skivaffär (Bengans för den som är intresserad) där han körde lite låtar från sitt nya album "Ignore This" som släpptes igår. Salem förvandlade signeringen till ett litet releaseparty, eftersom han tydligen inte hade något "officiellt" sådant.

Textlappar hade han också minsann, men eftersom vi var bjudna på hans realisefest ("och till den bjuder man ju bara sina nääärmsta vänner!") så gjorde ju inte det någonting, tyckte Salem. Vi håller med! Jag tror faktiskt han hade kunnat tralla sig igenom varenda låt i fel tonart med fel text och vi skulle älska honom endå. Här snackar vi om en artist med publikkontakt! Det är ibland svårt att "lära känna" sin publik under så korta gig, men Salem fick hela publiken att känna sig "hemma".  Schlagerzoot hyllar!


Fullsmockad skivaffär. För er insatta så är det schlagernörden hasse som hejar på fotografen!


Herr Fakir var för kort och fick ställa sig på ett bord!


"Hur har ni det där bak då!?"
"Vi ser inte!"


Det gick ju inte för sig, så Salem fick tillbringa resten av gigget ståendes på ett bord. "Kunden har alltid rätt!" Haha! Hade jag inte redan bestämt mig för att rösta på Salem så hade jag definitivt gjort det nu!


Signeringskön var i princip oslutbar men Salem tog sig tid nog att se till att varenda en fick en autograf!

Heja Salem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0